Urządzenia zespołu napędowego

Jak wiadomo zespół napędowy składa się nie tylko z falownika oraz silnika ale szereg innych urządzeń, które zabezpieczają falownik od strony zasilania oraz urządzeń, które eliminują zakłócenia generowanych przez falownik. I tak…

Na wejściu falownika do ochrony przeciwzwarciowej stosuje się wyłączniki nadprądowe. Wyłączniki te dostępne są w wersjach 2, 3 lub 4-polowych, a te z kolei podzielone są na wyłączniki o charakterystykach B, C lub D. Do eliminowania zakłóceń generowanych przez falownik stosuje się filtry przeciwzakłóceniowe RFI. Zastosowanie dławików sieciowych zapobiega dużym zmianom prądu oraz ogranicza zakłócenia pochodzące z sieci. Po stronie zasilania falownika jak i po stronie zasilania silnika należy stosować przewody ekranowane. Falownik należy uziemić. Między falownikiem a silnikiem nie można stosować styczników ani urządzeń do poprawy współczynnika mocy. Jeśli odległość między falownikiem a silnikiem jest większa niż 20 metrów należy zastosować dławik silnikowy.

Wszystkie wymienione tu urządzenia można zaopatrzyć się w już sprawdzonym i solidnym sklepie z falownikami pod adresem sklepFalowniki.pl

w bok

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Silniki i przekładanie, Zabezpieczenia i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.